Tuesday, November 13, 2012

My very first song on iTunes!



Yep, this is my very first song on iTunes! :D I'm really happy and excited about it! You guys don't have to buy it (you can download it for free above), it's just me trying to fulfil a tiny dream of mine. That said, if you really like it though, I wouldn't mind if you buy it. ;) Here's the link.

iTunes Link

It costs USD0.99 and for every song sold, I get USD0.69. Yep. The other parts go to Apple and CDBaby.

Oh and it cost me USD15 to get everything up and running. #justsaying ;)

难过+内疚
词曲/Zhong Ru
编曲/Zhong Ru
制作/Zhong Ru
手在颤抖 眼泪往下流
一切结束后 我该说些什么
呼吸有点紧凑 你却无动于衷
站在原地冷酷地冰冷的说
都是我的错 错的都是我
这样子难道我就不会难过
把爱情挥霍 天使也堕落
是你把我们的爱情都封锁
Hey, it's me
I know it's my fault
And I know that I've hurt you
But I won't ask for another chance
I just wanna say that I'm really sorry
难过 加上一点点刺痛的内疚
其实我可以做的都做了
还是不够
你想要的那片天空太遥远我无法触碰
你的温柔 你的笑容
你的一举一动 你的承诺
不是为我
我要成全你 祝福你
现在的那个男友
从没想过 会是这种结果
从没想过 你就这样的走
从此以后 怎么生活
半夜里等简讯 彻夜守候
从没想过 会是这种结果
从没想过 你就这样的走
从此以后 怎么生活
半夜里等简讯 彻夜守候
难过 加上一点点刺痛的内疚
其实我可以做的都做了
还是不够
你想要的那片天空太遥远我无法触碰
你的温柔 你的笑容
你的一举一动 你的承诺
不是为我
我要成全你 祝福你
现在的那个男友

No comments: